BIZNES ROOM

Kamil Brzeziński
Piotr Peszko
Tomasz Zywer
Dariusz Kocięcki
Adam Łodziński
Anna Godek-Biniasz
Tomasz Witt
Krzysztof Marzec
Arkadiusz Radwan
Dariusz Kowalski
Jarosław Rzepecki
Bartosz Bartykowski
Marcin Brysiak

DEVELOPMENT ROOM

Rafał Pieszczek
Adam Kubiczek
Michał Kąkol
Krzysztof "Procek" Ścira
Przemysław Baraniak
Tomasz Wiśniewski
Adrian Gadzina
Marek Defecinski
Anna Godek-Biniasz
Maciej Domagała
Sebastian Boguszewicz




Kamil BrzezińskiKamil Brzeziński - Obecnie kierownik Działu Rozwiązań Mobilnych w Grupie Allegro. Wcześniej zajmował się się prowadzeniem projektów informatycznych na urządzenia mobilne (metodologia SCRUM) (GG Network S.A., QXL Poland), analizą rynku i potrzeb klientów (GG Network S.A.). Twórca mobilnego komunikatora SmartGadu (Gadu-Gadu dla Windows Mobile), który został rozwijany przez zespół w Gadu-Gadu na wszystkie platformy jako Mobilne Gadu-Gadu. W wolnych chwilach blogger.

Tomasz WiśniewskiTomasz Wiśniewski - pracuje w Microsoft jako Developer Evangelist. Odpowiada za współpracę techniczną z największymi producentami oprogramowania w Polsce. Jego główne zainteresowania to Silverlight, Windows Azure i HTML5. Zanim rozpoczął pracę w Microsoft pracował jako programista i brał udział w projektach opartych m.in. o Silverlight, SharePoint. Przez wiele lat aktywny członek Śląskiej Regionalnej Grupy Microsoft prowadzi także bloga tomaszwisniewski.com

Piotr PeszkoPiotr Peszko - Pomysłodawca i organizator EduCampu, Kierownik Zespołu ds. Narzędzi Szkoleniowych w Motorola Solutions. Uzależniony od książek pasjonat uczenia się. Fan e-learningu poszukujacy nowych rozwiązań dla starych problemów. Ostatnio zainteresowania rozszerzył o m-learning, o którym opowiadał podczas 13. KrakSpot'u.

Anna Godek-BiniaszAnna Godek-Biniasz - PR & Marketing Manager w spółce iPlacement, której głównym obszarem działalności jest product placement w grach i aplikacjach na urządzenia mobilne Apple. Anna jest inicjatorką pierwszych na świecie szeroko publikowanych badań neuromaketingowych nad product placement w grach i aplikacjach mobilnych. Pisze m.in. dla "Marketingu w praktyce", aktywnie udzielna się na interaktywnie.com, jest prelegentką na konferencjach branżowych poświęconych marketingowi mobilnemu. Jest członkiem grup mobile marketing oraz advergaming w IAB Polska. Poza godzinami pracy poświęca swój czas na aktywny wypoczynek (rower, góry) oraz śledzenie zagadnień społeczno-kulturowych współczesnej Europy.

Rafał PieszczekRafał Pieszczek - Specjalista IT oraz programista w poznańskiej Agencji Interaktywnej Symetria. Zajmuje się programowaniem aplikacji oraz stron mobilnych wykorzystując jQuery Mobile, XUI, Java for Android oraz PhoneGap. Programista z zamiłowania i pasji, która przerodziła się w zawód. W wolnych od kodu chwilach poznaje systemy operacyjne GNU/Linux oraz MS Windows od strony słabych punktów ich zabezpieczeń.

Arkadiusz RadwanArkadiusz Radwan - Strategy and Business Development Director w Hypermedia Isobar. Posiada wszechstronne doświadczenie w dziedzinie komunikacji marketingowej, zdobyte w międzynarodowej grupie mediowej, agencji reklamowej oraz dziale marketingu Klienta. W 2010 roku dołączył do agencji interaktywnej Hypermediaisobar, gdzie buduje portfolio Klientów oraz kontrybuuje do strategii i projektów grupowych. Realizował działania komunikacyjne m.in. dla marek: Auchan, BRE Bank, BMW, BNP Paribas, C&A, Gardena, Opel, Panasonic, Łaciate, mBank, MasterCard, Milko, MultiBank, Millennium. W wolnym czasie pasjonuje się studiowaniem map.

Tomasz WittTomasz Witt - rozpoczął swoją karierę zawodową w międzynarodowej korporacji Ericsson w Polsce, a kontynuował w spółkach z branży rozrywki mobilnej – Mobile Entertainment Europe, Gameleons, Locon – w których zarządzając zespołem specjalistów współtworzył polski rynek usług dodanych przeznaczonych na telefony komórkowe. Jest Wspólnikiem i Prezesem Zarządu w spółkach Norbsoft Sp. z o.o. oraz AllToys International Sp. z o.o., tworzących innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji i gier (w sumie ponad 200 realizacji). Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Ekonomii. Prywatnie jest pasjonatem telefonów komórkowych – jego kolekcja obejmuje ponad 120 różnych modeli telefonów od najstarszych walizkowych do najnowszych, zaawansowanych technicznie.

Przemysław BaraniakPrzemysław Baraniak - Programista aplikacji na platformę Android, entuzjasta mobilnych technologii. Z zamiłowania grafik, ilustrator, webdesigner. Swoje bogate doświadczenie w dziedzinie grafiki komputerowej, wykorzystuje do tworzenia atrakcyjnych i intuicyjnych interfejsów użytkownika w aplikacjach mobilnych. Twórca programów TasteNotes oraz Apps dla systemu Android.

Maciej DomagałaMaciej Domagała - IT & Technology Manager w iPlacement sp.z o.o., firmie zajmującej się lokowanie produktów w grach i aplikacjach mobilnych na iOS. Maciej od 6 lat związany jest z zarządzaniem projektami IT, a z samym IT blisko 15 lat - pracował m.in. przy tworzeniu modeli biznesowych i nowych rozwiązań użytkowych w teleinformatyce oraz tworzeniu oprogramowania na urządzenia Apple. W iPlacement wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie w pracy nad dedykowaną platformą iPlace wykorzystywaną do zarządzania kampaniami product placement na urządzeniach mobilnych. Jest członkiem grupy technologicznej IAB Polska. Prywatnie - perkusista offowego zespołu rockowego Mango Shoppers oraz entuzjasta wypraw górskich.

Dariusz KocięckiDariusz Kocięcki - Senior Account Manager w LookSoft. Reprezentuje jednego z największych developerów aplikacji mobilnych w Polsce, gdzie pomaga rodzimym firmom zaistnieć w mobilnym kanale marketingowym oraz wykorzystać potencjał smartfonów w biznesie. Od dawna związany z nowymi technologiami w marketingu, zarządzał między innymi działaniami marketingowymi Knorr w Internecie i kampaniami SMS w Orange. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Adam KubiczekAdam Kubiczek - Konsultant i programista, a nadto wolny strzelec, specjalizujący się w programowaniu gier i aplikacji mobilnych na telefony z systemem Android oraz iOS. Twórca popularnej gry Epe Eater, będącej remakiem klasyki z PRLu. Zwolennik czystego kodu i zasady, że proste jest piękne, a mniej znaczy więcej. Prywatnie przykładny ojciec, miłośnik dobrej książki i biegów na 10 kilometrów.

Jarosław RzepeckiJarosław Rzepecki - Information Architecture Team Leader w Hypermedia Isobar. Zawodowo zajmuje się zarządzaniem i rozwijaniem działu architektury informacji w czołowej agencji interaktywnej w Polsce. Kompetencje zespołu którym kieruje to prototypownie serwisów WWW, badania z użytkownikami, zapewnianie wysokiej konwersji i efektywności serwisów, a także dbanie o user experiance. Pracował dla marek takich jak: PKO BP, Onet, P&G, Cyfra+. Hobbystycznie uprawia kolarstwo górskie, a także interesuje się urbanistyką.

Adam ŁodzińskiAdam Łodziński - właściciel platformy sprzedaży aplikacji mobilnych Bmobi.pl. W latach 2001-2009 współwłaściciel i kierownik biura handlowego firmy Ikaria - dostawcy kompleksowych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT dla biznesu. Pasjonat oraz propagator mobilnych technologii. Autor bloga o oprogramowaniu dla urządzeń mobilnych – Blog.Bmobi.pl. Zdobywca II miejsca w konkursie "Dziennikarz Obywatelski 2010 roku" w kategorii Technologie.

Marek DefecinskiMarek Defeciński - Pracuje jako programista aplikacji mobilnych przez ostatnie 4 lata. Projekty w których uczestniczył rosły razem z jego firmą. Zaczynał od małych projektów 2-3 osobowych w technologii j2me. Zgodnie z ogólnym trendem przekwalifikował się na programistę na platformę Android. W obecnym projekcie (7-11 osób) zajmuje się wspieraniem testowania wersji produktu na system Android. Dzięki temu poznał możliwości testowania i narzędzia jakie oferuje ta platforma. Pasjonuje go tematyka testowania kodu, pojęcia takie jak unit testing, coverage, test driven development. Jest członkiem Java User Group Łódź. W wolnym czasie próbuję prowadzić bloga o tematyce androidowej.

Tomasz ZywerTomasz Zywer - Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, fan Scruma, z rynkiem internetowym związany od 2000 r. W latach 2008-2011 jako project manager obsługiwał projekty kluczowych klientów agencji Click5 i AMP Media takich jak: Danone, Ecco, Maspex, Afriso, TPSA. Od kilku lat swoje zainteresowania koncentruje na obszarze: e-commerce, geolokalizacji, technologii mobilnych i local search. Od listopada 2011 związany jest z Amistad Mobile specjalizującej się twórczym wykorzystaniu urządzeń mobilnych do promocji, wymiany informacji i rozwoju regionalnego. Prywatnie mąż swojej żony i ojciec dwóch wspaniałych chłopaków, pasjonat MTB i koszykówki.

Dariusz KowalskiDariusz Kowalski - Software Departament Manager w Hypermedia Isobar. Od 10 lat w branży interaktywnej, gdzie zajmuje się tworzeniem rozwiązań webowych i aplikacji dedykowanych pod kampanie reklamowe. Absolwent Politechniki Warszawskiej i MBA w Koźmińskim. Pasjonat nowych technologii.

Krzysztof MarzecKrzysztof Marzec - Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadzi agencje interaktywną (DevaGroup), jest głównym konsultantem SEO w Interia.pl, pracując przy projektach marek takich jak RMF, Bauer, Cd Action, Open Finance. Jest certyfikowanym managerem Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń, poradników i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych (ShopCamp, Witajcie w Realu). Potencjał reklamy mobilnej odkrywa od jej początków w AdWords i ery WAP.

Michał KąkolMichał Kąkol - Programista z zamiłowania, tak więc łączy pasję z pracą, dzięki czemu nigdy nie pracuje a jedynie miło spędza czas przy komputerze, absolwent ZUT, pracował m.in. dla firmy Tieto, obecnie pochłonięty przez własną firmę LuckyDevs tworzącą aplikacje oraz gry na platformy mobilne. Jego motto brzmi "to się w ogóle kompiluje?".

Adrian GadzinaAdrian Gadzina - Autor bloga Web is Brutal. Freelancer. Zajmuje się bezpieczeństwem oraz użytecznością stron www. Nie lubi stania w miejscu - podejmowanie nowych informatycznych wyzwań traktuje jako swoje hobby. Interesuje się mobilnymi rozwiązaniami takimi jak przykładowo PhoneGap. Miłośnik Androida. Prelegent podczas październikowej edycji meet.js w Krakowie - jQuery Mobile. W wolnych chwilach wsiada na rower przemierzając kilometry po małopolskich górach - tych mniejszych jak i nieco większych.

Krzysztof ŚciraKrzysztof "Procek" Ścira - Programista www - backend i frontend. Ostatnio zainteresowany programowaniem pod urządzenia mobilne w oparciu o HTML5. Absolwent studiów pierwszego stopnia i jednocześnie student studiów 2 stopnia na AGH. Stara się walczyć z przestarzałymi technologiami (wierny przeciwnik Flasha) i proponować rozwiązania Open Source. Prelegent podczas październikowej edycji meet.js w Krakowie gdzie prezentował jQuery Mobile. Lider zespołu desi9n.pl.

Bartosz BartykowskiBartosz Bartykowski - CTO i założyciel Mobile Wings Group, osoba odpowiedzialna za dział research and development. Swoją pasją zaraża młodych programistów. Jego celem jest ciągłe poszukiwanie rozwiązań idealnych w programowaniu. Entuzjazm, wieloletnie doświadczenie, dążenie do perfekcji czynią go człowiekiem niezwykle skutecznym i odpowiedzialnym w tym co robi. Opracowania rozwiązań zaproponowanych przez Bartka są gwarancją najwyższej efektywności i ergonomii, co przekłada się w sposób bezpośredni na zadowolenie klientów i użytkowników naszych aplikacji

Sebastian BoguszewiczSebastian Boguszewicz - Software Architect w NK. Od 11 lat zajmuje się programowaniem WWW. W NK uczestniczył m.in. w projektach: komunikator, tagowanie zdjęć, mikroblog, widżet Fajne!, optymalizacja client-side, sandbox kontentu. Aktualnie zajmuje się rozwiązaniami mobilnymi. Zwolennik HTML5 i javascript - również server-side. Prywatnie zagorzały gracz GO i Apple fanboy;)

Marcin BrysiakMarcin Brysiak - Dyrektor Marketingu i Sprzedaży New Business. Zajmuje się rozwojem efektywnych działań komunikacyjnych, rozwojem kanału New Business oraz e-commerce. Wieloletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, sprzedaży i marketingu internetowego zdobywał pracując w firmach telekomunikacyjnych i instytucjach finansowych. Doświadczenie w marketingu produktowo-komunikacyjnym zdobył pracując w firmie pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Absolwent Wyższej Szkoły Techniczno Ekonomicznej, inżynier informatyki stosowanej, ukończył również studia podyplomowe marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej oraz studia z Zarządzania Sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kończy studia magisterskie na kierunku e-business w Polish Open University.

góra ↑